اردبیل استان برتر در اجرای طرح‌های نوین آبیاری
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل نیکشاد پیش از ظهر دوشنبه در نشست با فرماندار خلخال اظهار کرد: دو هزار میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای تکمیل سدهای معیشتی و کشاورزی نیمه‌تمام این استان تخصیص یافته است.

ویژگی ورق ژئوممبران

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۳ پروژه سد معیشتی کشاورزی نیمه تمام در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری تعدادی از این پروژه‌ها تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در مناطق مختلف شهرستان خلخال نیز عملیات احداث ۹ سد معیشتی کشاورزی از ۱۰ سال پیش آغاز شده و به علت نداشتن اعتبار تنها پس از چند درصد پیشرفت فیزیکی رها شده و که امیدوار هستیم با اعتبارات سفر استانی دولت حداقل سه سد از این تعداد تکمیل شود.

نصب ورق ژئوممبران

 

نیکشاد افزود: از محل اعتبارات خشکسالی امسال نیز اعتبار مناسبی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام کشاورزی‌، اجرای طرح‌های آبیاری نوین کشاورزی و کمک به جبران بخشی از خسارت وارده ناشی از خشکسالی به کشاورزان و باغداران تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های نوین آبیاری گفت: برای ترویج استفاده از آبیاری نوین به جای آبیاری سنتی در سال‌های اخیر تلاش زیادی شده و در صورت عدم اجرای این پروژه‌ها، استان اردبیل به لحاظ ادامه خشکسالی در سال‌های آتی دچار مشکل خواهد شد.

ژئوممبران

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از استان اردبیل به عنوان یکی از استان‌های موفق در اجرای طرح‌های آبیاری نوین نام برد و افزود: در حال حاضر در ۱۵ هزار هکتار از اراضی زراعی استان سامانه آبیاری نوین تحت در دست اجراست.

کد خبر 5396405

 

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: